Lördag!

Imorse ringde klockan 8.15! Det är alldeles för tidigt på en lördag, men jag hade bokat in en ansiktsbehandling kl. 9.00 istan! Det var riktigt skönt,! Först en ryggmassage, sen ansiktsbehandling och fixade ögonbrynen, sen fick fick man även en dag-make up : ) Så det var lyx på hög nivå! De ska jag göra fler gånger.Man är för snål för o lägga pengar på sånt, det är ganska dyrt. Men det är helt klart värt det. Bra att önska sig! Jag fick ju två presentkort, perfekt! Så jag ska nog önska mig det när jag fyller 20! Nu är klockan 12, ingen aning om vad som händer idag?! Blir nog lugnt, en bra film kanske.

4 dagar till julafton, och jag är inte klar med alla juklappar! lite stressigt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

för dåligt att du int fixat klart de ;P skärpning!!

Postat av: Christina

Vad skönt det låter med ansiktsbehanling :)

2008-12-20 @ 16:30:45
URL: http://reallovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback