Julafton!

Gårdagen var jätte mysig! För var jag ute o gick en lång runda med Nina o Sandra, när jag kom hem så kom Martina & Tobbe hit på fika. Sen körde Martina vidare till Halmstad för o fira jul med sin familj/släkt. Klockan 3 var det dags för kalle, såklart! Det är givet på julafton. Efter kalle så började Tobbe laga mat. Det blev ingen julmat iår, väldigt skönt faktiskt! Man blir så äckligt mätt på julmat och det är inte speciellt gott. Så vi åt kött, hasselbackspotatis o sås istället. När vi var mätta o belåtna, så började vi med julklappasspelet. Blev en del goa skratt och vi fick bara massa fula onödiga grejor haha!
Vi övergick till dem riktiga stora julklapparna istället, mer spännande! Jag fick allt som jag hade önskat mig. Detta året har jag endast önskat mig flytta-hemifrån-saker. Saknar en del i lägenheten.. Jag fick:
- En ROSA dammsugare
- Brödrost
- strykjärn och strykbräda
- shotglas
- ram med foto i
- svarta pumps
- Knivar
- Stekjärn 
- Kokbok
-Choklad, pengar, Parfym, ljus

Så jag är väldigt nöjd & tacksam för allting! Inte det roligaste och önska sig dammsugare och strykjärn, men det är verkligen något jag behöver! Snart fyller jag 20, så då får jag skriva ny önskelista ;) Dammsugaren var iaf jävligt läcker, haha!

Så julafton igår var väldigt mysig, hela familjen samlad!



Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, sen när blev en damsugare läcker ;P? du e snurrig i bollen..

Postat av: Gisse

hahaha! den e ju rosa;)

2008-12-25 @ 18:22:49
Postat av: Larsson

Dina julklappar ar inte helt fel! Forstar att du e nojd ;D Hoppas allt e bra med dig! Puss

2008-12-26 @ 08:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback