Jordbävning i SKÅNE!

Det är det stora samtalsämnet idag! Folket har väl inte pratat om något annat! Imorse när jag kom till skolan så sa Ole" De har varit jordbävning i ditt hemland" Haha, tänkte jag! så sa han: " nej men de e sant, mellan Malmö & Ystad var det nog". Jag trodde först inte honom eftersom jag tänkte att sånt händer fan inte i Sverige, de har aldrig hänt förr. Men då sa min lärare, jo det är sant. Den var 4,7 på richterskalan! OJ SHIT tänkte jag..
Sen fick jag ett sms av mamma, där det stod: "kände ni jordbävningen i Falköping"? Då förstod jag verkligen att det var sant!

Så dem som bor i söndra Sverige blev väckta ordentligt imorse!  ; ) Jag har blivit skit rädd!

Idag har jag som sagt varit i skolan & efter skolan blev det plugg! Ska snart iväg och träna spinning, därefter blir det plugg! 3 dagar till den hemska tentan..

Trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback