fredag.

Idag har jag varit & tränat :) så nu har jag nyss duschat! måste ju vara fräsch till ikväll, då ska jag träffa sandra! vi ska kolla lite filmer o kränga. Håller på o bränna ut lite filmer nu, hoppas det funkar. Har laddat ner Twilight, ensam hemma 1 och 2, Ten Inch Hero, How to lose friends and alienate people och barnhemmet!


Glömde berätta vad jag fick av Sandra i julklapp! Jag fick en Goodiebag, skit smart idé! I den låg det hårspray, underkläder, lotion, ansiktsmask, redbull, klämmor o tottar! Tack så mycket : )
Av Nina fick jag en liten bok med recept, en ram med foto på oss och shotglas i IS som man fryser in! Tack så mycket : )
Jätte fina julklappar.

nu ska jag ner & kolla om filmerna funkar i dvd:n.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback