Folk är galna!

Jag & sandra körde till novalund idag! Det skulle vi inte gjort. Kom knappt in på parkeringen, och vi kom knappt ut därifrån. Där var fullt med parkeringsvakter och idioter som kör hur som helst. Men vi hittade en parkering nära ingången (tur man har liten bil). Där var fullt med folk, helt galet. det är nog den värsta shoppingrundan jag har varit på i hela mit liv. REA ÄR SJUKT. Detta är fan de sista året jag åker på sånt, folk över allt, dem drar i allting och man kommer inte förbi, 20 meter lång kö, och dem rear bara massa skit. Bättre o handla när vår-kläderna kommer in! Vi gick in på Gina tricot o gick ut därifrån lika snabbt igen.. Dem hade 50% rea och folk var helt hysteriska. Vi försökte leta efter Nina 2 ggr men vi hittade inte henne.Hon var väl nergrävd under alla kläder. Måste varit ett helvete o jobba i klädesbutik idag! fyfan.
Hittade iaf två träningslinnen och en kofta (Dock inte på rea). Brukar vara så.

Om en timme ska jag in till stan!
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback