Vill tillbaka!

Jag vill bara tillbaka till Cypern! 35 grader i skuggan, nissi beach, partybåten, barrundan, förfesterna på vår balkong .Där levde man livet. Nu är man tillbaka i Sverige! På ett sätt är det skönt att vara tillbaka till verkligheten, man kan inte leva på ayia napa livet ut,haha! imorgon är det back to work som gäller. Sandra & Larsson är fortfarande kvar på ayia & kommer hem imorgon, då ska vi snacka massa om resan.
På tisdag ska jag ta tåget upp till Falköping, jag har kommit in på skolan där så ja ska dit & kolla läget. Så de blir kanske Falköping i två år , vem vet ? :)

ikväll blir det massa tv-tittande! Jag måste återhämta mig efter resan, är sjukt trött.
En prinsessas dagbok 2 & spiderman 2 går på tvn, perfekt.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jacob

klart som fan man kan leva på ayia napa resten av livet ;)

2008-09-03 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback