ännu värre..

Igår blev det god mat & god dricka hemma hos Nina : ) Hade supertrevligt! Min hals kändes helt okej, men inatt vaknade jag av feber : / FAN! Så jag har suttit uppe halva natten o kollat tv. Fick ringa chefen imorse & säga att ja inte kunde jobba.
Åkte in till vårdcentralen och kollade min hals, jovisst! Jag har någon bakterie i halsen så läkaren sa att det antingen var halsfluss eller körtelfeber. Jag tror dock att det är halsfluss, har haft det förrut & vet hur det känns.
Har inte ätit något på hela dagen, jag får kämpa ner mitt te.
Så nu har jag fått pencilin, hoppas dom hjälper! Ska äta de i 10 dagar. jag SKA vara frisk om 13 dagar, då väntar ayia napa;D

Nu ska ja krypa ner i sängen & tycka synd om mig själv..

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback