ULLARED!

Dagens utflykt - ULLARED!
Vi körde dit tidigt imorse,första gången som jag själv körde dit,så vi missade avfarten! haha.
Vi fick alltså köra av på nästa och köra tillbaka, men det var inte så farligt. Ninas förslag var att göra en U-sväng på motorvägen ; ) Men jag ville inte förstöra bilen,så vi skippa det!

Där var inte så mycket folk på Ullared, skönt! Fick handlat lite bra/roliga saker : )
Rosa kallingar med röda hjärtan på till min fassa, allt för & jävlas!

Till mig blev det:
- locktång
- Tangentbord & mus
- Banantelefon, haha
- tjocktröja
- lite små saker

Tack för en trevlig dag : ) De får vi göra om!


                               

En bil-mus med lampor & allt ; )                                       Min banantelefon, så jävla cool ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback