hmm?

Idag har det blivit skola & jobb. Vi skulle bestämma när vi ska ha prov i Religion, men det slutade med att läraren bestämde själv. Lönt att han frågade oss, vi fick inte som vi ville ändå!

Efter jobb kom Nina hit, hon ville se min nya bikini och snacka lite , trevligt! Vi provade även min nya locktång!
Imorgon blir det nog lockigt hår när vi ska ut!
Ska testa slakthuset i Malmö, de kan nog bli roligt !  På dagen ska vi till HBG och kolla om vi hittar något roligt o ha på oss.

Nu ska jag plugga till mitt slutprov! Nästan alla slutprov ska vi ha på måndagar, roliga helger vi kommer ha fram till studenten! Vi kommer inte ha något liv. Snart är skolan över, skönt de!

Nu ska jag vara duktig o läsa vidare. Ville bara skriva av mig i bloggen lite, mitt nya tangentbord e KULIGT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback