En väldigt GALEN utgång i Lund!

Igår hade vi beslutsångest, vi visste inte om vi skulle ut istan, va hemma & kolla film eller till kulturen i lund. Men när klockan var halv 9 så snabba vi oss & gjorde oss klara, sen bar de av mot furulund där de skulle förfestas. Vi spelade lite nintendo wii, riktigt roligt  : ) Halv 1 tog vi en taxi till Lund, grabbarna var snälla & betala! Vi gick in på kulturen, där var inte så mycket folk men de var roligt tills jag blev av med min väska. Jag fick panik! Vi letade över allt, frågade vakterna, fråga i baren. När stället stängde så hade en tjej lämnat in den i baren, TACK SÅ MYCKET!
De var en lättnad. Vi tog en taxi tillbaka till furulund och sen blev vi hämtade där.

Idag mår man inte helt 100,men de är smällar man får ta! Det blir nog en kebabpizza & lite mys hos Nina ikväll : )

Jag bjuder på en bild från igår!image143

Kommentarer
Postat av: nina

vilka BRUUUDAR : )

Postat av: Johanna

Haha vad var det jag sa^^

2008-04-20 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback