"mini-semester"

I helgen har jag varit på Öland med Nina & hennes familj och Madde : )
Ninas bror spelade innebandy, men dom förlorare båda matcherna : / Men de va spännande ändå ;)
vi bodde i en mysig liten stuga på en camping.
På kvällen blev de grillat, sen kolla vi "svensson svensson" och sen såg vi film, mysigt : )

Imorgon är det UF - kick off i malmö, ska bli kul : ) Sen ska jag & nina ner till stan & kolla skor.

Tisdag: vanlig "skol-dag"
onsdag: LEDIG :D
Torsdag: Temadag.
Fredag: LEDIG :D

Ganska härlig vecka, elr hur ;)?

Kommentarer
Postat av: Nina

Ganska Ohärlig vecka om jag får uttala mig, hihih SPIDERPIG :D

2007-09-16 @ 20:51:01
Postat av: sandra

soft vecka, ungefär så kommer mitt se ut i 4 veckor från och med nästa, fast jag tror t.o.m mitt var bättre än dit :) hehe. man får njuta så länge det varar.

2007-09-17 @ 13:49:04
Postat av: larsson

GRIIIIIIIIIIIIIS !!!!

2007-09-17 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback