Körkort, Shopping & Idol :)

        


Igår klarade Sandra körkortet, ett stort grattis till dig : ) De e en härlig känsla!
På tal om körkort så har jag haft mitt i exakt ett halv år idag, så de har jag firat med lite shopping ^^haha!
Har varit ledig från skolan idag, så de blev en sväng till Burlöv Center med mamma: )
Handla en del, kul !

Sen blev det träning, långt pass! & de va jubbigt.
Duscha o käka när jag kom hem, sen blev de idol hos Nina.
Fel som åkte ut tyckte jag, ut med AMANDA !!

Imorgon blir det först novalund med tjejerna :) Sandra kör!
Sen blir de middag hos sandra, sen åker vi till HBG, vi ska på LADIES NIGHT :D
Så de blir nog hur bra som helst!

Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

igår var så jävla kul. tack för kvällen:D hihi

2007-10-14 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback