Jävla mög.

Mina nya stövlar har gått sönder, jag leta efter dom stövlarna som en dåre, dom höll ungefär 2-3 gånger. Så ja körde till centan idag , och skulle byta dom,. Men nu var dom såklart slut, så jag fick pengarna tillbaka. Fan, ja tyckte ju om dom stövlarna :/ Så jag fick leta vidare, gick in på scorett, där blev jag förälskad i ett par, men dom var slut i min storlek, typiskt ! Och dom andra scorett affärerna hade inte heller dom!!
men tillsist hittade jag ett par svarta stövlar, som liknar dom som gick sönder, Fast dessa är fodrade, och de e ju bara positiv, så kommer jag inte frysa :D
Så jag hoppas att dessa håller nu, annars blir jag förbannad.

Sen åt jag o Nina kinamat, starkt kan jag lova ! Fyfan.

När vi körde hem, så kunde de gått illa !!! En jävla idiot körde rakt ut i korsningen, när han hade STOP, jag körde på huvudled. Han fick lägga sig på bromsen,JÄVLA idiot. !
Synd inte polisen stod där, ditt körkort hade rykt och då hade jag SKRATTAT !

utgång ikväll;D jadå!

Kommentarer
Postat av: Nina

JÄVLA BLATTE JÄVLAR!!

2007-10-06 @ 16:44:22
Postat av: sandra

men nina vad säger du ;P haha

2007-10-08 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback