Lördagskvällen!

Ikväll har jag varit och kollat på 500 i Lund : )
De var en föreställning med dem som har gjort hipphipp!
De var över förväntan faktiskt, trodde inte de skulle vara så kul.
Tyckte inte de lät så kul först när jag hörde att dem bara skulle snacka på föreställningen,
ja trodde dem skulle köra zunken & tony!
Men dem fick igång publiken, så det blev en del skratt : )
Sen gick vi o käka på restaurang, blev planka! aldrig fel.
Efter de så blev det tåget hem. Sen tog jag bilen och körde hem till Sandra.
Där var nina, Elg, Hampus, Larsson & Gustav! Dem kollade på "the ringer" (gys-film)
Nina: Bra att du kom Gisse så du kan skratta med mig ; )
De var en mycket trevlig kväll : )

Imorgon blir det nog väla med mamma : ) ?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nina the king

hahaha :D Älska gysar! :D

2007-11-18 @ 10:49:15
Postat av: larsson

SHOPAHOLIC !!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback