NERVÖST !!!!

KLARADE UPPSKRVNINGEN IDAG :D ojojoj, va glad jag är ! trodde inte jag skulle klara de, för fyfan va provet va svårt ! Men, gisse fixade ;D
Ja va skit nervös, fast mamma var nog mer nervös än va jag var, haha :P
sen när jag gick ut därifrån, så hoppa jag upp i luften & skrek yes,
Då blev mamma GLAD ! :D & jag också förstås. HAHA.
sen fira vi det med lite mat på Harrys, gött :D
& de e skit varmt ute idag, underbart !! :D

Ska iväg o träna sen , hihi.

image9 jag & Nina från i lördags ;D

Kommentarer
Postat av: Nina.

Åhh, vad jag är glad för din skull gumman. Du är bäst! Som vi ska ut och slira sen, som min mamma sa "om du kör nina så betalar jag bensinen, bara jag slipper" . Älskar dig <3

Postat av: Johanna

Grattis =)

2007-03-26 @ 19:00:31
Postat av: Johanna

Grattis =)

2007-03-26 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback