äntligen sommarlov.

Idag var det skolavslutning, så underbart !
Nu är det vårt sista sommarlov, & de ska bli
de bästa sommarlovet !! RHODOS VÄNTAR PÅ OSS ; ).
sen har vi ett år kvar, sen står vi där på rådhustorget &
tar STUDENTEN. Längtar riktigt mycket.

idag när jag kom hem, så åt jag Jordgubbar med
Mamma, tobbe & Nina.
Sen fick jag pengar & bismark- örhänge av Mamma&Pappa,
Och en vin-flaska av tobbe, Tackar : )
Ikväll ska vi ut & äta på tycho, Mysigt.
sen blir de väl en runda på krogen.

imorgon, ska man fira dom som tar studenten,
sen in i tältet : ) de e nice.

nu ska jag vila mig inför kvällen !


Kommentarer
Postat av: Nina

Vila dig inför kvällen ? det är nu du ska LADDA JÖÖÖÖH :D

Postat av: evans

Skönt med sommarlov! Mina elever har också precis fått det :-) Inte jag...

2007-06-07 @ 14:56:08
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback