yeah !

Helgen har varit riktigt bra : ) I fredag cyklade jag & nina in till stan, träffa pära, sen satt vi o snacka & tog en cider på tycho, mysigt. Sen kom leffe fram till oss & bjöd oss på vars en shot, sour : ) tackar, de va gott !
Igår var vi hembjuda till mina kusiner, skulle grilla & så : ) & vi trodde att något skulle hända där, & de gjorde de faktiskt också, när vi gick in i trädgården, så kom min kusin :O jag blev överglad & sprang fram o krama henne,
hon bor i New york, & har inte varit hemma på ca 9 år :O De va helt sjukt o träffa henne : ) Verkligen jätte kul;D
Så de va en lyckad kväll de, och nu ska hon vara hemma i 3 månader , så man får passa på & träffa henne nu :D
Efter det, så körde vi hem , sen drog jag hem till nina, hennes bror hade 20 års fest : ) Men ja var skit trött, så ja orkade ingenting, så vi satt i soffan & snacka bara.
Idag ska jag nog iväg & handla me Nina ; )

jobbet imorgon, 3 veckor kvar nu....

21 dagar till rhooodooos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback