utmanad .

Nu har jag blivit utmanad av michelle, jag  orkar egentligen inte,
men jag får väl offra mig för din skull ; )
Här är 6 underliga saker om mig:

* När jag kollar film, så somnar jag oftast i slutet av filmen, de kvittar om det är mitt på dagen eller på kvällen,
eller om jag är själv eller kollar med andra. När jag kolla "fäst vid dig" hemma hos Sandra, så somna jag även då, och sen när filmen va slut, så vakna jag, & då sa jag " sitter dom inte ihop längre"  ? hahah; D

* Jag har en ful ovana, & de e o bita på naglarna, de kvittar hur mkt mamma tjatar ¨på mig & sluta,
ja kan ändå inte sluta med det : / ja vill ha fina långa naglar, men de går bara inte !!

* jag är lite mörkrädd, när jag går själv hem från någon på kvällen / natten, så kollar jag hela tiden
bakom mig, så ingen förföljer mig, HAHA.

* När jag går på stan eller sitter & fikar, så brukar ja fastna me blicken på folk, och så sitter jag o
stirrar, jag e i min egna lilla värld !

* När jag sitter hemma o studar, så är jag på internet samtidigt, kollar tv, och lyssnar på musik.
De funkar med pluggandet ändå, men jag borde kanske ändra på det.

* När ja äter mackor till frukost, så äter jag aldrig sista biten på mackan, vet inte varför ?


REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar:

Nina
Sandra
Larsson
pära
Linne
Sofie

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha, pallar inte det med mackan? haha, söte ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback