Hahah!

Nu har även jag skaffat en blogg , haha :D
Jaha, va ska man skriva härdå^^ ..
Idag sluta jag tidigt, va hemma vid 1 tiden, sen kom Nina hit :) Sen träna vi, ojoj:O
Ikväll blir de kolla film & sen soooova.
Imorgon är det skolan igen som gäller, ska redovisa vår reklamfilm,HAHA!!
Sen på kvällen ska jag hem till Sofie, käka med hon & Michell och kolla film , mys:)
Lördag, då blir det centersyd med Nina, ska fixa bilderna på min Kamera ^^. Sen ska vi hem till Amanda
och kolla Melodifestivalen, haha:D de kan väl bli trevligt ! =)

Lov nästa vecka, så jävla skönt. De behövs verkligen :) Men de kommer bli lite plugga ändå!
ska plugga teori-helvete!

Ha en bra helg, hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

giiiiiiiisela din lilla bloggare, tkr du det e najs :P

2007-02-15 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback