Trevlig Helg: )

Helgen har varit lugn, väldigt skönt!
Igår åkte jag , Nina & Sandra in till stan och bowlade, riktigt kul : ) Nina vann över mig med 1 poäng, tusan!
Efter det så gick vi en sväng på stan, gick in på Tycho, där vi träffade Ninas bror & Fille.
De kom fler & fler folk, och tillsist var där fullt med folk! Hade riktigt kul, har aldrig haft så kul i Landskrona;D
Så den kvällen tackar vi för!

Idag sov jag ut, riktigt gött!
Sen vid halv 1 kom pära hit med lite frukost.
Vi bokade tåg-resa till Stockholm. Den 8 Mars ska vi dit & se Alicia Keys : )
De blev en riktigt billig resa, 95 kr dit och 95 kr hem. Man kan inte komma till stockholm billigare än så.
Så de är perfekt för min ekonomi.
Vi tog en sväng till centersyd också, Pära skulle handla julklapp. Fyfan med folk där va!
Helgerna innan jul är HEMSKA!

Nu blir det lite plugg & tv .
Träning ikväll kanske ? om ja orkar..

SNART ÄR DET JULLOV & JULAFTOOOON :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback