Fullt upp!

Idag var vi lediga från alla lektioner eftersom vi skulle till lunds universitet och kolla utbildningar, de var knappt någon som skulle dit,  men jag, pära & michelle orkade oss dit halv 9 imorse!
Vi körde bil dit, eftersom vi är väldigt lata ; ) Sen tog de ett tag innan vi hitta, men tillsist kom vi rätt, när vi väl var framme, så hade föreläsningen redan börjat, hörde nästan ingenting om vad dom prata om, så de var inte så lyckat. Efter det så visste vi inte var vi skulle ta vägen, eftersom de finns 19 universitet utspridda i lund, så hade vi absolut ingen aning, och vi vet inte heller vilka utbildning vi vill ha mer info om!
Så det blev en sväng till Nova Lund istället : ) Efter det körde vi till stan, åt potatis på Lefty´s ! Sen handla vi present till becki, som fyller år på lördag : )Sen gick jag & michelle runt till olika företag, och fråga om sponsring, och de gick faktiskt väldigt bra.4-5 företag som ville sammarbeta med oss, de tackar vi för ! :)
Jobbet ringde mig och fråga om ja kunde jobba mellan 4-7  , ja visst!  de kunde jag.
men förvirrad som jag är, så hade jag glömt mina husnycklar hemma, och mamma hade kört iväg,
de var pricken över i:et !Så ja drog hem till nina, fick låna ett par gympa-dojjor av henne, sen blev det jobb !
Jag har aldrig glömt mina nycklar, och så gör jag de just idag!  typiskt.

Nu blir det lite plugg, har filosofi prov på fredag, & de är inte lätt kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: becki

waah present till becki, hihihi ^^

2007-12-05 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback