7 timmar...

Nu är det riktigt riktigt nära : ) Om 7 timmar bär de av till Sturup, fyfan va gött  : )Vilken känsla, helt underbart!
Nu ska vi bada, sola & festa en vecka på Rhodos, 13 brudar, de kan inte bli bättre ; )
Nu ska jag bränna lite skivor, sen ska jag försöka sova... Men jag har resfeber , haha!  jag kommer inte kunna somna:D

Imorgon vid denna tiden är vi uppe på bardisken & ROCKAR !!

Ha en bra vecka här hemma, men vi kommer ha en MYCKET BÄTTRE vecka nere på Rhodos ; )

Vi ses den 19:e augusti !!

CIAO !

image17


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ljög du, vi e inte hemma förrens på morgonen den 20:e ;) ses imöööööööra. /en laddad för att bli nigger sandra.

2007-08-11 @ 22:34:49
Postat av: Sofie

HAHA, uppe på bardisken och rockar? Ja, nu har du sagt det. Jag vill se dig dansa på bardisken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback