Danmark.

De va ett tag sen jag skrev, men nu jävlar ! ;)
Igår åkte jag o Nina till Köpenhamn, galna tanter på tåget.HAHA!
Handla tröjor & shorts :)
Tack för en trevlig dag, de får vi göra om.
Sen blev de mys hos Nina på kvällen :)

Idag har jag varit på körskolan & sen träffade
jag Michelle istan, o sen åkte vi till Helsingör ; D trevligt.
Ikväll kommer nog Nina hit, blir antagligen kolla film.

Har nyss rensat min garderob , skönt;D
Helt galet mycket kläder som man inte använder & som
är för litet, de får slängas!

Så nu ska jag försöka hitta ett par nya jeans,
ska till centersyd med mamma imorgon, haha! ;D

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Michelle

- Han tycker du e söööd!
haha, mjo visst. Jag och Danish i korva ludan ;)

Postat av: becki

Jag var också i Köpenhamn i tisdags :D

2007-04-05 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback