En dag i underbara Göteborg.

Idag har jag åkt tåg i sammanlagt 5½ timme..Sådär kul! Hoppade på tåget tjugo i sex i morse. Mötte upp Erika och Maria på centralen i Göteborg, vi gick till konsulatet direkt! Vi var först i kön så de gick snabbt med visumet. Nu är allt klart inför resan, känns bra! Typiskt nog så glömde Maria sitt pass hemma, så hon kunde inte fixa visum! irriterande. Så de får bli en till göteborgstripp för hennes del. När visumet var fixat blev det en god frukost och därefter shopping på stan. De känns inte ben & fötter nu efteråt.fyfan. Fick handlat lite smått o gott :) Lite tröjor och en ny plånbok! Vid halv fyra tiden tog jag tåget tillbaka till Landskrona igen. De har varit en mycket trevlig dag! :)

Nu blir det lugnt resten av kvällen, kolla letsdance sen somnar jag nog tidigt på soffan!

Trevlig kväll.

Ledig i 5 dagar.

De låtet väl inte helt fel ? Imorgon blir det en rejäl sovmorgon,skönt ska de bli. Kl 12 imorgon har jag bokat tvättid sen på kvällen ska jag givetvis se idol finalen! Helt sjukt att de har gått en vecka sen vi såg de i göteborg, känns som de var igår! Helgen blir lugn, jag ska storstäda lägenheten och packa allt som ska med till skåneland.

På måndag ska jag klippa mig :) Sen kommer Nina hit & hälsar på mig i några dagar, jag längtar!!

Om en timme ska jag ner till gymmet och träna! Känns som de var 100år sedan! Mitt gymkort går ut i början av januari så jag får passa på nu!

2012!

Bion igår var riktigt bra!! Vi trodde först att vi skulle somna eftersom filmen vara i 2timmar och 40minuter, men icke! Se den!

Idag är det tisdag, det innebär att jag ska köra tillbaka till Falköping. Får väl handla lite mat när jag kommer fram, sen blir det ett träningspass på gymmet ikväll :)

Gymmet nästa!

Har nyss ätit lite frukost, ska strax göra mig redo för träning! De är äckligt regnigt väder ute idag, typiskt att jag inte har min röda fara här uppe.. Så de e bara till och slänga sig på cyklen och trampa ner till gymmet!! När jag kommer hem blir det tentaplugg resten av dagen.

Snart helg = HEM!

Farsdag! 8 november.

Idag är väl alla iväg och träffar sin pappa/farfar/morfar och allt vad det heter. Jag är tyvärr inte hemma i skåneland denna helgen, men pappa har fått lite presenter ändå ;)

Har försökt plugga lite idag men de går väldigt segt.. Ska iväg och träna senare, de var 3 veckor sen sist. Skärpning! Men ikväll blir det spinning och core :)

Hejdå bloggen.

Bytar blogg till: Metrobloggen.se/Giisela

12 juli!

Snart är sommarlovet slut för min del, börjar skolan om en månad! smällar man får ta när man läser KY. Fick mitt schema förra veckan o det såg bra ut, går i skolan ons-tors. Men idag dubbelkollade jag schemat och då såg jag att jag har en tenta v 36, en v37 och en v39. De kommer bli en tuff start på höstterminen, men jag får tänka på att jag tar examen i maj nästa år, snart klar!

Karnevalen 08!

Karneval 09

Då var karnevalen redan över, de går snabbt när man har roligt! Det blev tältet igår också, riktigt kul :)

Idag blir det lugnt, ska träffa Nina en stund sen.

Trevlig Söndag!

Bild från Göteborg, frukost i de gröna!

Ny mobil.

Så, nu är den beställd !

Landskrona karnevalen!

Nu är karnevalen här igen! Igår blev det först förfest hemma hos larsson, sen tog vi en taxi in till stan. De blev öl-tältet hela kvällen! Fullt med folk, god cider & massa dans! Det blir karnevalen ikväll också, ska först in till Sofie :)

NU ska jag göra mig klar, sen ner till centersyd & köpa en ny mobil. Hoppas jag hittar en bra!

Onsdag 8 juli

Igår var vi i Båstad o såg rixfm festivalen, riktigt bra artister! Idag har jag jobbat, och de blir jobb imorgon & fredag med. Imorgon börjar karnevalen! Ska bli himla roligt, hoppas vädret håller i sig.

Nu blir det tv, sen sova!

Tyskland.

Imorse körde vi till Tyskland, behövde lite påfyllning i skåpen! Ikväll bär de av till Båstad, rixfm festival ikväll :)!

En perfekt helg i Göteborg!

I fredes körde vi upp till Göteborg, efter lite yrande inne i stan så hittade vi tillslut rätt. Väl framme i Freddes lägenhet så gjorde vi vid oss och sen blev det got mat och dricka på en uteservering! På lördagen ringde klockan runt 9 och då begav vi oss till LISEBERG, som var helgens höjdpunkt. Vi hade kanon väder & där var inte överdrivet mycket folk. Vi fick med Sandra upp i uppskjutet och lisebergsbanan, tyvärr så vägrade hon åka balder, den som är så rolig! De blev också lite spel på chokladhjul, jag vann stjärn-vinst på första försöket, helt galet. Så jag fick 2000g dumle med mig hem. aldrig fel!
På kvällen blev det förfest utanför fredde och därefter blev det trägårn! Skit stort uteställe, flera dansgolv & stor uteservering. Riktigt lyckad dag! På söndagen var det dags för hemfärd, men innan de så tog vi en sväng på stan och nordstan. Tack tjejer för denna helgen! Sjukt roligt. Jag älskar Göteborg!

Kommer bilder i veckan! : )

Göteboooorg.

Bild från larssons 20 års fest! Vi rocka i uterummet, haha. (kolla in min frilla)

Imorgon åker vi som sagt till Göteborg! Ska bli kul o göra något tillsammans! Vädret ser lovande ut, 25 grader på lördag så vi lär löka på Liseberg, men de är de värt!

Trevlig helg!

stek hela veckan.

Vilket kanon väder! De blir stranden idag också. Och imorgon drar vi (jag, sandra, nina o larsson) till Göteborg. Ska bli ritkigt kul. De blir liseberg, shopping & fest! Hoppas vädret håller i sig.